BulgarianEnglishFrenchGermanGreekRomanian
Facebook

Община Русе обяви конкурс за директор на Обредния дом

Община Русе обявява конкурс за директор на Общинско предприятие „Обреден дом”:

О Б Я В Л Е Н И Е

Община Русе със седалище и адрес: 7000 гр. Русе, пл. „Свобода” № 6 на основание чл. 91, ал. 1 от Кодекса на труда  и Заповед № ЧР 40/14.04.2020г. на Кмета на Община РусеОБЯВЯВА КОНКУРС за длъжността „ДИРЕКТОР ПРЕДПРИЯТИЕ на Общинско предприятие „Обреден дом” в гр. Русе – 1 /едно/ работно място

І. Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:

Директорът на ОП „Обреден дом” ръководи, организира, координира и контролира цялостната дейност на предприятието по официалните семейни обреди – сватба, именуване, погребение и помен, както и по стопанисването, управлението и поддържането на гробищните паркове „Чародейка“ и „Басарбово“.

ІІ. Изисквания към кандидатите за заемане на длъжността:

1. Образование – висше с образователно квалификационна степен „ магистър”

2. Област на висшето образование  –Социални, стопански и правни науки; Технически науки.

3. Общ трудов стаж – не по–малко от 5 /пет/ години

Други умения и компетенции, които се считат за предимство:

Владеене на английски език – работно ниво

Компютърни умения и работа с Microsoft Office, Explorer;

Валидна шофьорска книжка

Мениджърски и/или управленски опит

 ІІІ. Вид правоотношение: срочно трудово – споразумение по чл. 107 от Кодекса на труда за срок от 3 години.

 ІV. Начин на провеждане на конкурса:

1. Проверка на съответствието на представените документи с предварително обявените изисквания.

2. Защита на концепция за управление и развитие на ОП „Обреден дом

3. Интервю за оценка на:

а/ Стратегическа, лидерска и управленска компетентност – Визия за бъдещо развитие на предприятието; участие и реализиране на инвестиционни проекти; мотивиране и развиване на служителите; опит в държавната администрация;

б/ Ориентация към резултати – умения за определяне на текущите приоритети; за подготвяне на финансов анализ на разходите и приходите; за създаване на добра организация за административно и техническо поддържане на ритуалните зали и гробищните паркове с цел постигане на целите по начин, осигуряващ възможно най-добър краен резултат;

в/ Компетентност за водене на преговори и договаряне с клиенти, доставчици, изпълнители  – познаване и ползване на нормативните актове; убедително представяне на позиции и аргументи за постигане на съгласие между различни страни; управление и участие в екипи, които работят в сътрудничество за постигане на обща цел.

V. Необходими документи

1. Писмено заявление за участие в конкурса /свободен текст/.

2. Автобиография – европейски формат.

3. Копия на документи за придобито висше образование.

4. Копия на документи удостоверяващи продължителността на трудовия стаж.

5. Концепция за управление и развитие на ОП „Обреден дом” за срок от 3 години, в обем до 3 страници (А4 , шрифт – Times New Roman, размер на шрифта 12) в два еднакви екземпляра, всеки от които е неподписан.

Разработената концепция трябва да съдържа следните раздели:

 I. Анализ и оценка на състоянието и дейността;

II. Тенденции и възможности за развитие;

III. Определяне на целите, приоритетните области, очакваните резултати в управлението, финансирането, структурата и организацията на дейността.

IV. Приложимост и етапи за реализация на концепцията.

VI. Място и срок за подаване на документите за участие:

Подаването на документите за участие в конкурсната процедура се извършва лично или чрез пълномощник в срок от 1 /един/ месец от публикуването на обявлението за конкурса на адрес: гр. Русе, пл. „Свобода № 6 “ – Община Русе, ІІ етаж, стая 204 отдел „Човешки ресурси“, всеки работен ден от 08.30 часа до 12.00 часа и от 13.00 часа до 17.30 часа. Задължително е представянето на оригиналите на копираните документи за сверяване от служителите определени да приемат документите. Телефон за контакти 082/ 506-665 и 082/ 506-777.

VІІ. Минимален размер на основната заплата – 1400 лв.

Всички съобщения във връзка с конкурса се осъществяват на телефон и/или имейл адрес, предоставени от кандидатите.

Длъжностна характеристика за конкурсната длъжност се предоставя на кандидатите от отдел „Човешки ресурси “.

ПЕНЧО МИЛКОВ,

Кмет на Община Русе

Тази информация достига до Вас благодарение на информационна агенция Булпресс!

Новини по региони

Видин Монтана Враца Плевен Ловеч Габрово Велико Търново Търговище Русе Разград Силистра Добрич Шумен Варна Бургас Сливен Ямбол Стара Загора Хасково Кърджали Пловдив Смолян Пазарджик Благоевград Кюстендил Перник София област София

Тази информация достига до Вас благодарение на информационна агенция Булпресс!