Позиция на Булвария за прекаленото забавяне на сервизно обслужване на лизингов автомобил
Позиция на Булвария ЕООД по повод публикация в Dunavmost
„Информацията, че лизинговият автомобил “гние” на открит паркинг не отговаря на истината. Автомобилът се намира на вътрешен охраняем паркинг и в момента търсим начин той да бъде преместен в закрито помещение.“, пише официалния дилър на автомобилната марка във връзка с оплакването на русенец в Dunavmost – “Русенец: Колата ми гние на открит паркинг във Варна”.
Представяме ви позицията на официалния дилър на Opel в България:
Искрено съжаляваме и се извиняваме за причиненото неудобство, но сме направили всичко необходимо и което зависи от нас като дилър и сервиз, за да решим проблема с повредената част на автомобила и да остане клиентът удовлетворен. Още с констатирането на проблема, реагирахме незабавно и предприехме бързи мерки за отстраняването му. Забавянето на сервизното обслужване е свързано с моментна липса на оригинална резервна част, която е задължителна за гаранционно обслужван автомобил – изискване и стандарт на всеки производител. Причините за тази текуща липса са изцяло извън обхвата на Булвария ЕООД и касаят вериги на доставки на производителя извън България. Отнесли сме случая на най-високо ниво, включително до вносителя София Франс Ауто, от където също ни е отговорено, че необходимата резервна част за момента не е налична и проблемът е извън техния контрол. Всичко това е комуникирано с клиента и той е информиран за всяка стъпка за решаване на проблема.
На клиента е предоставен заместващ автомобил, който е на негово разположение във Варна и той единствено трябва да го приеме и да дойде на място, за да си го получи. До момента той не се е възползвал от тази опция, но може да го направи по всяко време. Информацията, че лизинговият автомобил с повредената част “гние” на открит паркинг не отговаря на истината. Автомобилът се намира на вътрешен охраняем паркинг и в момента търсим начин той да бъде преместен в закрито помещение, за да отговорим максимално на очакванията на клиента.
Като дългогодишен, водещ и изряден дилър на марката Opel в България, който обслужва хиляди клиенти и автомобили, полагаме огромни усилия за максималното удовлетворение на нашите клиенти и винаги ги компенсираме за проблеми, които не можем да решим веднага. При сервизно обслужване винаги се отнасяме към автомобилите им с грижата на добър и лоялен стопанин и по професионален и отговорен начин. Никога не бихме си позволили да бавим и ощетяваме, който и да било клиент.
Тази информация достига до Вас благодарение на информационна агенция Булпресс!