BulgarianEnglishFrenchGermanGreekRussian
Facebook

Позиция на Булвария за прекаленото забавяне на сервизно обслужване на лизингов автомобил

Позиция на Булвария ЕООД по повод публикация в Dunavmost

„Информацията, че лизинговият автомобил “гние” на открит паркинг не отговаря на истината. Автомобилът се намира на вътрешен охраняем паркинг и в момента търсим начин той да бъде преместен в закрито помещение.“, пише официалния дилър на автомобилната марка във връзка с оплакването на русенец в Dunavmost – “Русенец: Колата ми гние на открит паркинг във Варна”.

Представяме ви позицията на официалния дилър на Opel в България:

Искрено съжаляваме и се извиняваме за причиненото неудобство, но сме направили всичко необходимо и което зависи от нас като дилър и сервиз, за да решим проблема с повредената част на автомобила и да остане клиентът удовлетворен. Още с констатирането на проблема, реагирахме незабавно и предприехме бързи мерки за отстраняването му. Забавянето на сервизното обслужване е свързано с моментна липса на оригинална резервна част, която е задължителна за гаранционно обслужван автомобил – изискване и стандарт на всеки производител. Причините за тази текуща липса са изцяло извън обхвата на Булвария ЕООД и касаят вериги на доставки на производителя извън България. Отнесли сме случая на най-високо ниво, включително до вносителя София Франс Ауто, от където също ни е отговорено, че необходимата резервна част за момента не е налична и проблемът е извън техния контрол. Всичко това е комуникирано с клиента и той е информиран за всяка стъпка за решаване на проблема.

На клиента е предоставен заместващ автомобил, който е на негово разположение във Варна и той единствено трябва да го приеме и да дойде на място, за да си го получи. До момента той не се е възползвал от тази опция, но може да го направи по всяко време. Информацията, че лизинговият автомобил с повредената част “гние” на открит паркинг не отговаря на истината. Автомобилът се намира на вътрешен охраняем паркинг и в момента търсим начин той да бъде преместен в закрито помещение, за да отговорим максимално на очакванията на клиента.

Като дългогодишен, водещ и изряден дилър на марката Opel в България, който обслужва хиляди клиенти и автомобили, полагаме огромни усилия за максималното удовлетворение на нашите клиенти и винаги ги компенсираме за проблеми, които не можем да решим веднага. При сервизно обслужване винаги се отнасяме към автомобилите им с грижата на добър и лоялен стопанин и по професионален и отговорен начин. Никога не бихме си позволили да бавим и ощетяваме, който и да било клиент.

Тази информация достига до Вас благодарение на информационна агенция Булпресс!

Новини по региони

Видин Монтана Враца Плевен Ловеч Габрово Велико Търново Търговище Русе Разград Силистра Добрич Шумен Варна Бургас Сливен Ямбол Стара Загора Хасково Кърджали Пловдив Смолян Пазарджик Благоевград Кюстендил Перник София област София

Тази информация достига до Вас благодарение на информационна агенция Булпресс!